پنجره پشتی

...میان پنجره و دیدن همیشه فاصله ایست

پنجره پشتی

...میان پنجره و دیدن همیشه فاصله ایست

نقطه صفر

اینجا قراره پنجره ای باشه به زندگی من
خوبیه پنجره اینه که هر کسی نمی تونه ازش وارد  خونه بشه، ولی میشه باهاش داخل خونه رو دید زد!
این پنجره میله نداره، پرده هاش هم بیشتر وقتها کناره

 
پ.ن: من آدم نامنظمی هستم برای همین هنوز نتونستم واقعیت های زندگیمو از رویاهام جدا کنم ...البته فعلا هم قصدش رو ندارم!
واسه همین اینجا قراره خیلی شلوغ پلوغ باشه!

نظرات 6 + ارسال نظر
سعیده موسوی سه‌شنبه 20 مرداد 1388 ساعت 17:10 http://amma.blogsky.com/

خوبه...من عاشق رویاهای خودم هستم...و خوشحالم که کسی از رویاهام خبری نداره......
اسم وبلاگت قشنگه...

منا سه‌شنبه 20 مرداد 1388 ساعت 18:00 http://manmonam.blogfa.com

این یکی از بهترین اولین های ممکن من بود:*
من از پنجره می پرم تو..گفته باشم

میهو چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 11:13

به به! مبارکا باشه پنجره جدید به زندگی گل مریم:*
مطمئنم دیدن واقعیت ها و رویاها از دید تو کلی بهم بچسبه
هی منا!! من می چسبم به دمبت و می پرم تو...در ضمن منم هرکسی نیستم
پ.ن: من و منا سعی می کنیم خیلی اینجا رو مثل فروم پیج من نکنیم :-)

عماد چهارشنبه 21 مرداد 1388 ساعت 13:21

حواست باشه. اولین ها همیشه مهمترین هستند.

منا چهارشنبه 28 مرداد 1388 ساعت 00:26

بنویس دیگه تنبل (خواستم یه چی دیگه بگم،گفتم تائید نمی کنی;) )

:D:D:D
Khodeti!

نیکا دوشنبه 2 شهریور 1388 ساعت 00:10 http://roozhaye-yek-dokhtar.blogfa.com/

خوش اومدی....
من از چیزهای درهم و بر هم خوشم میاد...
پس فکر میکنم وبلاگت باید خیلی جالب بشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد